Deqani-ks
Deqani-ks Forum - Welcome

Mire se vini ne Deqani-ks Forum, Ju ftojme qe te Regjistroheni, ne menyre qe te keni aksese ne te gjitha kategorit dhe temat, ne Deqani-ks Forum, mund te gjeni Shoqeri, Filma Shqip dhe te huaj, Muziken me te re 2011, DVD Humore shqip, Keshilla Mjeksore, Diskutime, Video Klipe, Kuriozitete, dhe Lajmet me te reja nga vendi dhe bota.

Join the forum, it's quick and easy

Deqani-ks
Deqani-ks Forum - Welcome

Mire se vini ne Deqani-ks Forum, Ju ftojme qe te Regjistroheni, ne menyre qe te keni aksese ne te gjitha kategorit dhe temat, ne Deqani-ks Forum, mund te gjeni Shoqeri, Filma Shqip dhe te huaj, Muziken me te re 2011, DVD Humore shqip, Keshilla Mjeksore, Diskutime, Video Klipe, Kuriozitete, dhe Lajmet me te reja nga vendi dhe bota.
Deqani-ks
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wendys Wellness Final

Shko poshtë

Wendys Wellness Final    Empty Wendys Wellness Final

Mesazh nga princ of persia Mon Jun 28, 2010 10:16 am

Wendys Wellness Final    54g7s6

Wendys Wellness Final
Wendy’s Wellness will definitely captivate you. Develop your own chain of 10 splendid fully-equipped wellness centers, serve the customers, buy new equipment and hire employees. There are different types of visitors, and each type needs special approach and attention.
Do your best for the customers and your business will prosper!

Game features:
• 50 challenging levels and 10 unique Centers
• 12 VIP training mini-games
• Lots of fun and unusual situations with clients
• Relaxing music and pleasant game environment
• Full-screen display available

Download
http://rapidshare.com/files/188251731/Wendys.Wellness.Final.rar
princ of persia
princ of persia
Homie
Homie